Vijest

Ikona

OBAVJEST ZA RODITELJE PREDŠKOLSKOG OBRAZOVANJA

Predškolsko obrazovanje

27.03.2025 07:37
Slika

 

                                  OBAVIJEST  ZA  RODITELJE

                                 DJECE  POLAZNIKA   PREDŠKOLSKOG

                                   PROGRAMA

 

 

 

Program predškolskog započet će 1.Aprila 2025.godine—utorak

 

Dolazak  roditelja sa djecom 1130sati

 

 

POLAZAK U PREDŠKOLSKU

 

Program predškolske bit će od velike pomoći vašem djetetu jer će se u krugu svojih vršnjaka pripremiti za školu i ispunjavanje školskih obaveza. Obavezan je za svu djecu u godini dana prije polaska u osnovnu školu.

Ciljevi programa predškoskog:

  • Priprema djece za polazak u školu
  • Osamostaljivanje
  • Stvaranje radnih navika
  • Stvaranje pozitivne i realne slike o sebi
  • Jačanje socijalne kompetencije, saradničkih osobina, prijateljstva
  • Poticanje cjelokupnog razvoja: socio-emocionalnog, spoznajnog, govornog, tjelesnog;
  • Stvaranje osjećaja pripadnosti i novih prijateljstava

 

SAVJETI ZA RODITELJE:

  • Kako bi olakšao djetetu prilagodbu na predškolu, a kasnije i školu, roditelj/staratelj treba:
    • pružati podršku, pozitivan model – pružati primjer vlastitim ponašanjem (odgovornost prema obavezama, poslu, drugim ljudima, okolišu, komunikacija s drugima, itd.), poticati kulturno ophođenje.

 

  • IZRAŽAVATI POZITIVAN, ALI REALAN STAV O ŠKOLI U SVAKODNEVNIM RAZGOVORIMA S DJECOM I BLIŽNJIMA – NE PLAŠITI DIJETE, ALI UKAZATI DA SE OD NJIH OČEKUJE SAMOSTALNOST I PRISTOJNO PONAŠANJE.
  • UPOZNATI DIJETE SA ŠKOLOM, PROŠETATI SE ZAJEDNO DO ŠKOLE, RAZGOVARATI O TOME KAKO ŠKOLA IZGLEDA, ŠTO SE U NJEOJ NALAZI, ŠTO ĆE SE ONDJE RADITI!
  • RASTANAK OD DJETETA: rastanak neka bude kratak, bez pokazivanja žalosti, tuge, zabrinutosti.
  • Važno je da su djeca što samostalnija kada krenu u školu odnosno u program predškole! Roditelji/staratelji  trebaju poticati samostalnost u higijenskim navikama, odijevanju, obuvanju, pospremanju igračaka, pranju ruku i slično.

 

  • Odgojitelje i stručne saradnike prihvatite kao saveznike i PARTNERE U ODGOJU I OBRAZOVANJU:
  • Informirajte ih o djetetovim navikama, interesima, jakim i slabijim stranama;
  • Informirajte ih o važnim medicinskim podacima (kronične bolesti, osjetljivosti, alergije);
  • Tražite savjet ako ste u nedoumici;
  • Vjerujte njihovom znanju i iskustvu.

 

Voditeljica  predškolskog                                                                            Direktor škole

_____________________                                                                ________________

Učiteljica: Mirela Fejzić,prof.                                                                   Mirzet Alić,prof.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE

Organizacija nastave za JU OŠ"Memići"

Podnaslov

Slika

1.1. Raspored časova:

  • Definiranje rasporeda časova na temelju školskog kurikuluma i smjernica Ministarstva obrazovanja.
  • Prilagodba rasporeda zahtjevima nastavnog kadra i dostupnosti učionica i laboratorija.
  • Redovito ažuriranje rasporeda i obavještavanje učitelja, učenika i roditelja o eventualnim promjenama.

1.2. Izbor nastavnih materijala i udžbenika:

  • Analiza i evaluacija dostupnih nastavnih materijala i udžbenika za svaki predmet.
  • Suradnja s nastavnicima i stručnim suradnicima pri odabiru najprikladnijih materijala.
  • Osiguravanje dostupnosti materijala za sve učenike, uključujući digitalne resurse i online platforme.

1.3. Organizacija nastavnih aktivnosti:

  • Planiranje i provođenje različitih nastavnih aktivnosti, kao što su predavanja, radionice, laboratorijske vježbe i terenske posjete.
  • Koordinacija s vanjskim stručnjacima i gostujućim predavačima za obogaćivanje nastave.
  • Praćenje napretka učenika i pružanje povratnih informacija o njihovom radu.

1.4. Integracija tehnologije u nastavu:

  • Promicanje upotrebe suvremene tehnologije i informacijsko-komunikacijskih alata u nastavi.
  • Osiguravanje pristupa računalnim laboratorijima, internetskim vezama i relevantnim softverskim aplikacijama.
  • Obuka nastavnika za učinkovitu upotrebu tehnologije u procesu podučavanja i učenja.

Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

Podnaslov

Slika

2.1. Sustav praćenja učenika:

  • Uspostava sustava za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
  • Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
  • Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.

2.2. Evaluacija nastave:

  • Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
  • Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
  • Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.

2.3. Individualizacija pristupa:

  • Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
  • Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
  • Suradnja s stručnim suradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.

2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:

  • Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
  • Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
  • Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.

2.5. Suradnja s roditeljima:

  • Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
  • Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konzultacija kako bi se razmotrili individualni potrebama učenika.
  • Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.

2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:

  • Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
  • Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena
 
0 0
© 2025 memici.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR